020 530 0160

KPN moet mailing aan klanten Pretium rectificeren

Gepubliceerd op 19 oktober 2007 categorieën , ,

In 2006 werd KPN reeds op de vingers getikt wegens het versturen van een misleidende brief aan klanten van concurrent Pretium. Afgelopen augustus ging KPN opnieuw in de fout. Ditmaal ontvingen de klanten van Pretium een brief waarin werd gesuggereerd dat klanten onder hun contract uit zouden kunnen komen. De brief bevatte eveneens een aanvraagformulier voor een contract bij KPN.



KPN moet nu binnen een week alle ontvangen reacties en aanvraagformulieren aan Pretium verstrekken. Daarnaast mag KPN op straffe van een dwangson van vijfduizend euro per dag geen aanmeldingen van Pretium-klanten meer in behandeling nemen. 


Lees hier het hele bericht.


 

Bron: www.zdnet.nl
Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

auteur

Anton Ekker

publicaties

Gerelateerde artikelen