Braingineers is een Amsterdams bedrijf, dat zich bezighoudt met ‘neuro-usability’-testing. Braingineers meet welke emoties er opgewekt worden, wanneer je klanten bijvoorbeeld in contact komen met je product, communiceren met je bedrijf of bij het zien van de prijs van je producten.
Hoe gaat het?
Het gaat met Braingineers erg goed, veel nieuwe klanten en druk bezig met het organiseren van het Braingineers presents: INSIGHTS congres op 23 juni aanstaande. Het organiseren van een congres is een uitdaging op zich. Het regelen van sprekers, locatie en catering blijven leuke en uitdagende taken. Wekelijks wordt het drukker, dit zorgt voor vreugde maar zeker ook hectiek binnen ons team. Braingineers bestaat uit verscheidene sociaal psychologen en neuropsychologen, daarnaast wordt het team versterkt door marketeers.
Daarnaast zijn wij bezig met het ontwikkelen van een product, Braingineers Insights. Op het congres wordt het unieke concept geïntroduceerd.
Drukke week?
Het organiseren van een congres naast het bedienen van onze klanten is erg hectisch. Het vinden van de juiste balans is essentieel in het combineren van onderzoeken en het congres. Deze week is daarnaast ook nog in samenwerking met Incentro neuropersonalisation.com geïntroduceerd, op het emerce live evenement in de beurs van Berlage.
Zijn er nog juridische hobbels?
We zijn afgelopen tijd samenwerkingen aangegaan met verschillende interessante partijen zoals: Direct research, Blue Mango, Incentro en Online Marketing Group. Intentieverklaringen en samenwerkingsovereenkomsten zijn hiervoor erg belangrijk. Wij ervaren dit niet als hobbel want SOLV zit bij ons op de hoek van de straat, waar al onze juridische vraagstukken beantwoord worden.
Wat hoop je vrijdag bereikt te hebben?
Voor vrijdag hopen wij nog meer leuke bezoekers voor het Braingineers presents: Insight congres te mogen verwelkomen. Aanmelden kan nog steeds er zijn echter nog wel een minimaal aantal kaarten beschikbaar. Meld je dus snel aan via: insights.braingineers.com