020 530 0160

De week van Martin van Velzen

Gepubliceerd op 9 maart 2015 categorieën 

Martin van Velzen is samen met creatief René van der Meulen whYnot Communicatie gestart. Een reclamebureau dat inspeelt op de behoefte van veel bedrijven aan één aanspreekpunt voor een breed scala aan communicatie middelen, van huisstijl tot commercial, van folder tot social media. WhYnot is dat aanspreekpunt. Zij schrijven de plannen, bewaken de grote lijn en coördineren de uitvoering. Omdat de mediawereld tegenwoordig te complex is om alles te kunnen weten, kiezen zij ervoor om waar nodig specialistische kennis uit hun uitgebreide netwerk van freelancers te halen. Daardoor blijft de dienstverlening flexibel en de overhead (en dus de kosten voor de klanten) laag.

 

Hoe gaat het?

Goed. De afgelopen maanden zijn we druk aan het zaaien geweest, Veel praten en veel uitleggen wat we nu precies gaan doen. Het is altijd afwachten wat daar uit komt. Maar onlangs zijn we aan de slag gegaan voor onze eerste twee klanten.

 

Drukke week?

Ja. We hebben ons eerst gericht op het werven van klanten met het idee, we gaan pas echt een bedrijf oprichten als we concreet uitzicht op omzet hebben. Nadeel is wel dat nu alles tegelijk komt. Deze week moeten we twee grote presentaties voorbereiden en geven, en zitten we bij de notaris voor de oprichting van het bedrijf, wat ook de nodige voorbereiding vraagt. En dan moet er nog een bankrekening komen.

 

Zijn er nog juridische hobbels?

Wij dachten van wel, maar we hebben gelukkig de juiste adviseurs weten te vinden. Ieder zijn vak, blijkt dan maar weer. Zaken waarvan wij dachten dat het lastig zou worden, bleken lang niet zo ingewikkeld te zijn.

 

Wat hoop je vrijdag bereikt te hebben?

Ik hoop dat we vrijdagmiddag  kunnen proosten op twee enthousiaste klanten en een KvK nummer.

Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

publicaties

Gerelateerde artikelen