Gepubliceerd op 18 december 2017 categorieën Nieuws
Introductie
Louise is mede-eigenaar en oprichter van Wuzzon, een organisatie die zich richt op leadgeneratie en appmarketing voor consumentenmerken. Nadat Wuzzon in 2007 een investering via het tv programma Dragons’ Den binnenhaalt, is het bedrijf uitgegroeid tot een toonaangevend bureau op het gebied van (mobile) performance marketing. Oprichters Louise Verschuren en Brigitta Schlumpf bedienen samen met een team van 11 specialisten mooie klanten, waaronder Zalando, Thuisbezorgd, Eneco, Centraal Beheer Achmea en de Nederlandse Loterij. Met creatieve campagnes en performance based traffic voorzien ze deze partijen van hoogwaardige leads en meer kwalitatieve app gebruikers.
Hoe werkt dat dan?
Wij vertalen de marketingdoelen van onze klanten in online en mobiele campagnes, die continu worden geoptimaliseerd. Inmiddels hebben we een enorm marketing netwerk opgebouwd, dat wereldwijd via alle mogelijke online kanalen doelgericht en performance based verkeer kan leveren. Met ons team en slimme techniek worden de leads en app downloads gemonitord, zodat we echte ROI leveren voor de klanten.
Hoe gaat het?
Fantastisch! Afgelopen jaar hebben we meer focus gelegd op het helpen van grote merken met hun app marketing. Denk bijvoorbeeld aan het beter vindbaar maken in de app stores of met de groei van het aantal downloads. Dit geschiedt door middel van App Store Optimisation (ASO) trajecten. Met een brainstormsessie, keyword en concurrentie analyse komen we tot concrete aanbevelingen om organische downloads toe te laten nemen. Grote bedrijven zoals Thuisbezorgd, Zalando en Heineken hebben wij dit jaar aan ons klantenbestand toe mogen voegen. Mede daardoor groeien we dit jaar met maar liefst 50% in omzet.
Drukke week?
Dit belooft een drukke week te worden. De afgelopen weken zijn we met het team druk bezig geweest met de nieuwe website en deze is nu live. Er staan twee meetings met het accelerator team in Nederland op de planning. Een met mijn mentorgroep waarin wij onze ondernemings-ervaringen delen en samen sparren over uiteenlopende aspecten. Daarnaast heb ik nog een bestuursvergadering waarin ik mede verantwoordelijk ben voor het aanhaken van de strategic partners. En ik ben natuurlijk erg blij dat we Solv mogen toevoegen als partner op juridisch gebied. Verder staan de persoonlijke kwartaal gesprekken met de werknemers gepland, waarin de individuele kwartaal doelen en kpi’s gedefinieerd worden. Tot slot staat er een afspraak op de agenda met een van onze droomklanten, een grote bank in Nederland.
Zijn er nog juridische hobbels?
Er zijn geen juridische hobbels, maar er zijn wel ontwikkelingen op gebied van wet- en regelgeving die wij willen naleven. Zo is de nieuwe wet- en regelgeving Algemene Verordening Regelgeving (AVG) per 25 mei 2018 van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum in Europa dezelfde privacywetgeving geldt. Onze Chief Technical Officer en Customer Relationship Manager zijn momenteel bezig om deze wetgeving te implementeren. Sinds 2011 zijn we trotse bezitter van DDMA Privacy Waarborg Label en dit betekent dat wij ons continue houden aan de meest strikte privacy wetgeving.
Wat hoop je vrijdag bereikt te hebben?
Deze week staan er een paar belangrijke prioriteiten op de planning. Allereerst gaan we aan de slag met onze eindejaars enquête en de kerst relatiegeschenken. Daarnaast hoop ik dat er een positief gesprek is geweest bij de grote bank in Nederland en dat hier een mooie samenwerking uit.
Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.