Patrick Dierdorp en Bart Overes zijn oprichters en eigenaren van video- en televisieproductiebedrijf Moving Target. Moving Target helpt merken hun verhaal in beeld te vertellen. Bijvoorbeeld met commercials, webseries, corporate films of branded televisieconcepten. Mensen raken met overtuigende verhalen. Ze iets waardevols terug geven voor hun geïnvesteerde, schaarse en dus kostbare tijd. Mensen ontroeren, inspireren, verrassen, vermaken, verbinden met elkaar en met het merk.
HOE GAAT HET?
Erg goed! Na ons de afgelopen jaren vooral met ontwikkeling van formats te hebben bezig gehouden richten we ons nu op de markt van online video. We onderscheiden ons door een hoog niveau van storytelling, waarin we de kijker beetgrijpen en vasthouden. Met ons team van vijftien zeer ervaren professionals zijn wij in staat resultaten met een hoge production value te leveren.
DRUKKE WEEK?
Behoorlijk! Op dit moment zijn wij als extern creative consultant betrokken bij de concept- en scriptfase van een film voor de Nationale Politie, waar ook een productieopdracht uit zal volgen. Een mooie, grote organisatie om voor te werken, maar ook een politieke waar veel mensen iets over de inhoud te zeggen hebben. Verder is een regieproject voor Talpa van start gegaan en is een offerte de deur uitgegaan, die direct is goedgekeurd en in gang gezet moet worden.
ZIJN ER NOG JURIDISCHE HOBBELS?
Op dit moment niet, maar in onze business is er altijd gesteggel over rechten. Zeker als het gaat over productie- of salesrechten van formats. Door het jaar heen zijn er zo altijd wel momenten, dat we daarin ondersteuning nodig hebben, zowel in onderhandelings- als in contractfase.
WAT HOOP JE VRIJDAG BEREIKT TE HEBBEN?
Vrijdag hopen we te kunnen proosten op het succes van het binnenhalen van twee nieuwe opdrachten, waar nog offertes voor uitstaan. Dan doen we dat de volgende week op de derde!