Volgens de Consumentenbond ondervinden internetgebruikers de nodige problemen met de kwaliteit van de dienstverlening van internetproviders. XS4ALL (gemiddeld een 7,8), het Net (7,2) en KPN (6,9) doen het goed. Ze scoren ruim voldoende. Ziggo deed het minder. Ruim de helft van het klanten van dat bedrijf, het resultaat van een fusie tussen de kabelbedrijven Multikabel, @Home en Casema, had in augustus en september nog te kampen met storingen. Ook bleven e-mails en brieven onbeantwoord en was de klantenservice slecht bereikbaar. Het bedrijf kreeg toch nog een 5,9 als rapportcijfer. Onder de telefonieaanbieders heeft KPN de meeste tevreden klanten. Het bedrijf krijgt een 8,2. Telfort haalde in de onderzochte periode de laatste score. Een 5,0.
Gepubliceerd op 29 december 2008 categorieën Juridisch algemeen, Online platforms
Bron: Consumentenbond
Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.