020 530 0160

Gamen met het hele gezin

Gepubliceerd op 13 november 2008 categorieën 

Dat gaming populair is onder jongeren mag duidelijk zijn. De ware stormloop op het uitbreidingspakket voor World of Warcraft afgelopen nacht, is daar een mooi voorbeeld van. Fabrikanten van games richtten zich traditiegetrouw dan ook altijd op jongeren tot ongeveer 25 jaar. Daar lijkt nu echter verandering in te komen. Game fabrikanten gaan zich meer op het gezin richten.


Veel van de games die vlak voor de feestdagen worden uitgebracht, richten zich op gedeeld plezier voor alle leeftijden. Nintendo komt met meer games voor de Wii om het gezin in beweging te krijgen. Verder valt op dat er veel wordt ingehaakt op de populariteit van programma’s als Popstar en Idols door spellen uit te brengen waarbij gebruikers met elkaar muziek kunnen maken. Zo komt Nintendo met Wii Music, Sony met nieuwe versies van zijn klassieker Singstar en Microsoft met Lips.


Genoeg mogelijkheden dus om de feestdagen dit jaar eens wat anders in te kleden!


Lees hier het volledige bericht.

Bron: nu.nl
Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

auteur

Thomas

publicaties

Gerelateerde artikelen