020 530 0160

B2C e-commerce groeit met 36 procent

Gepubliceerd op 24 september 2003 categorieën 

De markt voor online consumentenbestedingen door Nederlandse Internetters is in de eerste 6 maanden van 2003 gestegen naar een totale omzet van € 575 miljoen,  een stijging van 36% ten opzichte van een jaar geleden (1e helft 2002). Dit blijkt uit de ‘Thuiswinkel Markt Monitor 2003-1, het onderzoek naar online consumentenbestedingen en overige verkopen op afstand dat door Blauw Research en Thuiswinkel.org ieder half jaar wordt uitgevoerd. De cijfers komen tot stand in nauwe samenwerking met de circa 100 leden van de branchevereniging Thuiswinkel.org, gekoppeld aan een grootschalig consumentenonderzoek. Lees hier het bericht.

Bron: Thuiswinkel.org
Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

auteur

Christiaan Alberdingk Thijm

publicaties

Gerelateerde artikelen