Persbericht: Eureeca Netherlands Pitch Event

Gepubliceerd op 18 juli 2016 categorieën , , ,

Eureeca breidt uit naar Nederland

Eureeca nodigt u graag uit voor het eerste Eureeca Netherlands Pitch Event te Amsterdam, Woensdag 20 juli – 17.00 uur – B. Amsterdam. De eerste drie Nederlandse scaleups en een toonaangevende IoT onderneming presenteren zich aan u.

De ondernemingen:

Mundo 3D: Een innovatief B2B 3D metaal printing bedrijf actief in de dentale markt. Mundo 3D produceert en levert succesvol een constant hoge kwaliteit kronen, bruggen en frames voor de Benelux en Duitsland. Mundo heeft zich een goede uitgangspositie verschaft om de groeiende trend richting 3D-printing in de maakindustrie te kapitaliseren.

Fitmo: Een online marktplaats waar preventieve gezondheidszorg voor iedereen betaalbaar wordt gemaakt. Fitmo biedt een structurele gesynchroniseerde online coaching beleving aan. Coaching wordt gedaan door echte coaches, direct op je smartphone, dus onafhankelijk van waar ter wereld je je bevindt.

Cabture: Een innovatieve ad-tech scaleup, die nieuwe technologie aan boord van taxi’s brengt. Via een scherm in de taxi wordt deze een data-gedreven communicatiekanaal. Cabture voegt hierdoor waarde toe voor haar stakeholders. In record-tijd zijn er een groot aantal klanten bijgekomen en waardevolle partnerschappen aangegaan.

Savortex: Een bekroonde onderneming uit het Verenigd Koninkrijk die cleantech, Internet of Things en advertentie technologieën samensmelt om commerciële handdrogers te transformeren in data en omzet genererende apparaten. Hierdoor verandert een traditionele kostenpost in rendabele activa.

Wij hopen dat u aanwezig bent voor deze uitgelezen mogelijkheid om te netwerken en interessante investeringsmogelijkheden te ontdekken.

Eureeca is een mondiaal actief Equity Crowdfunding platform dat is gereguleerd door de Autoriteit Financiële Markten (AFM) om investeringsdiensten te verlenen in Nederland. Eureeca Netherlands is een bijkantoor van Eureeca Ltd (UK), die is gereguleerd door de Financial Conduct Authority (FCA) in het Verenigd Koninkrijk (nr. 624555).

Bezoek Eureeca.com voor meer informatie.

Wanneer: woensdag 20 juli van 17:00 – 19:30
Waar: B.Amsterdam, Johan Huizingalaan 763a, Amsterdam

Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

auteur