020 530 0160

“Geld lenen kost geld”

Gepubliceerd op 12 februari 2009 categorieën ,

Per 1 april zijn aanbieders van geldleningen, maar ook bemiddelaars en adviseurs verplicht in hun reclame-uitingen op televisie, radio, internet en andere media gebruik te maken van de waarschuwing: “Geld lenen kost geld”.


De Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft regels vastgesteld over de manier waarop deze boodschap in reclame-uitingen moet worden toegepast en zij stelt beeld- en audiobestanden ter beschikking die moeten worden gebruikt.


Het is de bedoeling om consumenten bewuster te maken van de risico’s van geldleningen. Dit is één van de maatregelen die de overheid heeft genomen in het kader van het oplossen van de toenemende schuldenproblematiek.


Lees hier het hele bericht.

Bron: www.afm.nl
Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

publicaties

Gerelateerde artikelen