020 530 0160

FTC verliest zaak over pop-ups

Gepubliceerd op 16 december 2003 categorie├źn ,

De Amerikaanse Federal Trade Commission (FTC) heeft haar zaak verloren tegen pop-up aanbieder D-Squared. Volgens de FTC had D-Squared misbruik gemaakt van de mogelijkheid die MS Windows biedt om hinderlijke boodschappen op het beeldscherm te doen verschijnen. De rechter in Baltimore is het daar niet mee eens. De ironie is dat D-Squared met zijn pop-ups een programma aanbood om van de pop-ups verlost te worden. De uitspraak betekent niet dat pop-ups het groene licht krijgen. Het is slechts een voorlopig oordeel, in afwachting van de bodemprocedure. Na de anti-spam wetgeving wordt het wellicht tijd ook hier maatregelen tegen te nemen. Lees hier het bericht.

Bron: SilliconValley.com
Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

auteur

Christiaan Alberdingk Thijm

publicaties

Gerelateerde artikelen