020 530 0160

Consumentenbod eist inzicht in kosten van bellen via internet

Gepubliceerd op 1 september 2005 categorieën 

Volgens de Consumentenbond zijn er grote verschillen in de kosten van bellen via internet bij een kabelaar of ADSL-aanbieder. Dit kan volgens haar oplopen tot honderden euro’s per jaar. Als je de jaarlijkse kosten voor telefonie via internet en de internetverbinding zelf bij elkaar optelt, blijken er grote verschillen te zijn: soms is de één meer dan twee keer zo duur dan de ander.


De Consumentenbond eist van de bedrijven dat zij duidelijk maken in hun reclame-uitingen wat de werkelijke kosten in de praktijk zijn voor de consument en hoe het aanbod precies in elkaar steekt, zodat de aanbiedingen vergelijkbaar worden. Dat is volgens de bond ook in hun belang, want transparantie is een voorwaarde voor succes. Als zij daar toch niet zelf voor zorgen, moet de overheid het desnoods afdwingen.


Lees hier het hele persbericht.

Deze blog is automatisch geïmporteerd uit een oudere versie van deze website. Daarom is de lay-out mogelijk niet perfect.
Deel:

auteur

Linda Eijpe

publicaties

Gerelateerde artikelen