Via radio en televisie worden tal van boodschappen uitgezonden, waar de technologie van MyGimmy al voor wordt ingezet. Nu zijn zij ook een overeenkomst met Boost Concepts aangegaan (zij werkt onder meer voor Unilever en Philips) waardoor dit concept zich gaat verbreden tot promotieacties op straat en in de winkel. Met MyGimmy kan je zelf bepalen waar je graag korting op wilt hebben en aan welke acties je wilt deelnemen.
Ook onderbreekt het vermaak voor de mens niet, je kan aangeven mobiele games te willen ontvangen, dit door enkel een smsje te versturen.
Afhankelijk van de campagne waar het om gaat, wordt er naar persoonsgegevens gevraagd (bijvoorbeeld een e-mailadres).
Volgens Oswin van den Boer, commercieel directeur van Boost Concepts is MyGimmy een ‘perfect instrument om op locatie anoniem bereik persoonlijk te maken.’ ‘’We zijn dus in staat onze klanten te vertellen wie we bereikt hebben, met naam en toenaam. We geloven dat de inzet van MyGimmy onze acties beter meetbaar maakt”, aldus van den Boer.
lees hier verder.